Názory žáků na projekt iTEC

18.06.2013 17:39

Je to velice dobrý projekt, ve kterém si procvičíme učivo 6. a 7. Třídy a to zábavným stylem. Navíc to je výborný projekt pro týmovou spolupráci, kdy si musíte rozdělit úlohy, abyste mohli začít dělat hru. Máme i vlastní blogy, o které se musíme starat, a na které píšeme, co jsme právě udělali atd. Blogy jsou částečně i v anglickém jazyce, aby se na ně mohli podívat žáci z partnerských škol.

Jakub Chaluš, 8.A, tým Clever Heads

 

Projekt iTEC je zábavný. Při tomto projektu vzděláváme 6. a 7. ročník a i my sami si tím procvičujeme angličtinu. Hra, kterou vytváříme v tomto projektu, je nejen zábavná, ale i naučná.

Lukáš Chvojan, 8.A, tým Clever Heads

 

Myslím, že je to mnohem lepší se učit anglicky touhle formou, než abychom se to učili dokola a nebavilo nás to.

Martin Kubový, 8.A, tým Clever Heads

 

Je to zajímavý a naučný způsob, jak se dozvědět něco nového. Jsem rád, že mohu být jeho součástí.

Jakub Malý, 8.A, tým Clever Heads

 

Projekt iTEC je hodně zábavný a dobrý v tom, že se naučíme pracovat jako tým. Můžeme se naučit dobře pracovat s počítačem a zlepšit si angličtinu.

Jiří Loufek, 8.A, tým Mloci

 

Projekt iTEC je hodně zábavný a dobrý. Při tomto projektu se vzděláváme přes různé programy na vytváření her a naučíme se lépe používat počítač.

Petr Izák, 8.A, tým Mloci

 

Moje dojmy z projektu jsou velice dobré. Naučil jsem se, jak se programují jednoduché hry, jak se vytváří svůj vlastní blog a líbí se mi práce v kolektivu.

Jakub Vošlajer, 8.A, tým Mloci

 

Myslím, že je to dobré. Děti si procvičí angličtinu a my zkusíme, jaké je to tvořit hry a blogy.

Jakub Lorenc, 8.A, tým Mloci

 

Já osobně si myslím, že projekt iTEC je pro nás zajímavá zkušenost. Máme možnost vyrobit hru pro mladší spolužáky a tím jím trochu zpestřit výuku anglického jazyka. Je to dobrý zážitek, naučíme se spolupracovat ve skupinách, navzájem se domlouvat a pomáhat si.

Nikola Pazdírková, 8.A, tým Swaggy

 

Projekt iTEC se mi hodně líbí. Určitě si myslím, že je to dobrá zkušenost, vyzkoušíme si práci s mnoha programy a ještě si procvičíme angličtinu. Jsem určitě ráda, že se tohoto projektu můžu účastnit.

Diana Netolická, 8.A, tým Swaggy

 

Každá práce s projektem nás velmi baví. Udělali jsme kus práce a už je to na tom projektu i vidět. Zbývá jen pár úprav a už to budeme mít hotové, všichni se na to moc těšíme.

Jiří Lohniský, 8.A, tým Swaggy

 

Projekt iTEC se mi líbí a je to sranda.

Andrea Vejrová, 8.A, tým Swaggy

 

Podle mě je to dobrý projekt. Zdá se mi jako fakt vhodný pro žáky 8. a 9. tříd. Na projektu třeba vymýšlíme různé zábavné hry pro nižší ročníky nebo jsme si na náš blog dali knihu návštěv, kam nám můžete psát vaše názory a co bychom třeba mohli zlepšit. Dále tam máme anketu s hlasy atd.

Kamil Bureš, 8.A, tým Four Friends

 

Projekt iTEC je pro 8.A a 8.B příležitost ukázat, jak dokáží udělat hru, která by bavila i učila nižší ročníky, jako je například 6. a 7. Třída.

Ondřej Kupsa, 8.A, tým Four Friends

 

Projekt iTEC mě baví, protože se přiučíme trochu i my. Vymýšlíme různé hry pro mladší žáky a myslím si, že je to dobré, mohlo by to být častěji.

Kristýna Břicháčková, 8.A, tým Four Friends

 

Tento projekt se mi moc líbí. Tvoříme hru a přitom se učíme angličtinu. No prostě říkám super. Každý máme svoji blogovou stránku a vyrábíme hry, jak jsem už zmiňoval.

Ondřej Ribár, 8.B za tým Ajtíci

 

Díky projektu iTEC se učíme vytvářet naučné hry v angličtině. Naše skupina vytváří vlastní pozadí i postavy. Baví nás vytvářet nové věci a pracovat na našem blogu. Je to zábava.

Nikola Mahutová, 8.B za tým iJECT

 

Projekt iTEC nás velmi baví. Je to jiné než se učit. Nejvíce nás baví, že můžeme tvořit vlastní hry, blogy a setkáváme se s novými věcmi.

Tým Arašídy, 8.B